Re: Odp: netykieta

Autor: Przemek Bak (przemol_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 14:08:03 MET

> nim jak woda. Wiec chce

> Przemek ja w kwestii formalnej
> proponuję nie podpisywać się 'przemol'
> bo taki facet jest znany w sensie negatywnym
> na grupach usenetu i mieszka obecnie w USA
> Chyba to nie jesteś TY ?

W zadnym wypadku :-)
Znam tamtego Pszemola :-( z pl.comp.os.linux.

A co do podpisu, to nie chce zmieniac podpisu
bo tak sie podpisuje od dawien dawna.
Mozesz sprawdzic na p.c.o.l sprzed kilku lat.
Tyle, ze nie jestem aktywny i raczej ograniczam sie do czytania
(czytaj: uczenia od ) innych.

Myslisz, ze killfile-e uzytkownikow sa 'case
insensitive' ? Nawet jesli tak, to on sie podpisuje
przez 'sz' a ja przez 'rz'.

Poza tym wystarczy popatrzec na moj e-mail
a przede wszystkim header postu (jaki system itp).

przemol (mimo wszystko) :-)