Dialup przez Polska online

Autor: Krzysztof Konatowicz (mieczu_at_wwwtech.net.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 11:09:07 MET

Czy ktoś, tak jak ja, korzystający z dostępu do internetu przez dialup
Polska online ma kłopoty z zalogowaniem się do sieci?
Ja mam coś takiego, że często (nie zawsze) jak modemy nawiążą
połączenie, dogadają się, do połączenia nie dochodzi albo z powodu
rzekomo błędnego hasła, albo rzekomo błędnych ustawień protokołu. Po
kilku próbach połączenie udaje się nawiązać i dalej wszystko idzie bez
przeszkód.
Niestety Polska Online całkowicie olewa moje wszystkie listy, więc może
wśród czytelników tej grupy znajdę jakieś wytłumaczenie takowej
sytuacji.
KK