Re: Krakowska TPSA odcina kable jak leci!!! Skandal?!

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_from.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 23:34:52 MET

In pl.ogloszenia.rozne ada4net <ada4net_at_kki.net.pl> wrote:
> S.A. o jej planach. Nie
> uzyskaliśmy żadnej oficjalnej informacji o terminie ponownego
> przywrócenia łšczności - prawdopodobnie
> nastšpi to w cišgu kilku godzin. Nie komentujemy takiego traktowania
> przez TP S.A. swoich klientów,
> pozostawiajšc Państwu jego ocenę.
Wy to jeszcze jestescie silni to i tak macie dobrze
ja - zwykly zjadacz polpak-t ;) mam od 2 miesiecy lacze 256kbps i od 2
miesiecy srednio 2 razy na godzine mam rozlaczenie na jakies 30 sekund.
router jest sprawny (na innym polpaku przetestowalem i chodzi idealnie)
a DLCI sie rozlacza.

wyslalem pismo 2 razy do nich - i NIC nie dostalem.
poza tym oszukali na 300zl (no nieduza suma ale fakt sie liczy) liczac
dzialanie lacza o tydzien dluzej niz bylo naprawde
na to odpowiedzieli.. faktura za nastepny miesiac w ktorej nie bylo korekty