Re: Krakowska TPSA odcina kable jak leci!!! Skandal?!

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 15:23:49 MET

Mikolaj Rydzewski <miki_at_ceti.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:864g8e$1ar$1_at_druid.ceti.com.pl...

> Powiedzcie mi prosze, jakim cudem wiec widzimy te strone, skoro ponoc
wszystkie
> ich lacza sa odciete?

Strone Onet-u to ja zobaczylem dopiero przed chwila, czyli o 15:15. Do
tego czasu widzialem strone zastepcza, z komunikatem takiej tresci:

"Szanowni Państwo!

Z powodu niezapowiedzianej wymiany urządzeń w krakowskiej
Telekomunikacji Polskiej S.A. zostaliśmy dzisiaj rano zaskoczeni
całkowitym odcięciem wszystkich naszych łączy do sieci Polpak-T. W
efekcie wszystkie usługi i serwisy Onet.pl nie będą dostępne dla
większości użytkowników.

Bardzo przepraszamy za tę przykrą dla Państwa i dla nas sytuację.
Jednocześnie chcielibyśmy podkreślić, że Onet nie ponosi za nią winy.
Nie zostaliśmy poinformowani przez TP S.A. o jej planach. Nie
uzyskaliśmy żadnej oficjalnej informacji o terminie ponownego
przywrócenia łączności - prawdopodobnie nastąpi to w ciągu kilku godzin.
Nie komentujemy takiego traktowania przez TP S.A. swoich klientów,
pozostawiając Państwu jego ocenę."

...i śmiałem się do rozpuku, bo jeśli największy ponoć portal w Polsce
można tak łatwo położyć na łopatki, to świadczy to nie tyle (lub: nie
tylko) o TP SA, co (lub: także) o Onecie.

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler