Re: smurf (Re: Krakowska TPSA odcina kable jak leci!!! Skandal?!)

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 14:56:25 MET

Rafał Banaszkiewicz <rafal_at_euromedia.pl> wrote:
> Oczywiscie blokowanie calego ICMP
> uchroni przed takim "packet amplifier'em" ale utrudnia tez zycie innym,

nieblokowanie powoduje 100% wysycenie łącza, co życie utrudnia w stopniu
nieporównanie większym.

> Dlatego milo by bylo jakby ktos stosowal alternatywne rozwiazania.

Gdyby były możliwe, to miło by było.

> Coz, wysplitowanie serwerow jest metoda na takeovery kanalow, fakt to
> idiotyzm ale nie kazdy tak sadzi. Dla jednego to glupia zabawa , a dla
> drugiego powazne utrudnianie pracy.

Ba! To już nawet nie chodzi o to, że to utrudnienie pracy dla mnie.
Cała akademicka Polska nie miała łącza (akurat ten smurf szedł przez
POL34) -- to jest przerażające.

p.

ps. piętnuję Odp: w temacie!