Re: Krakowska TPSA odcina kable jak leci!!! Skandal?!

Autor: Łukasz Jakubowski (lukasz_at_pragma.com.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 12:37:37 MET

ada4net wrote:

> Szanowni Państwo!
>
> Z powodu niezapowiedzianej wymiany urzšdzeń w krakowskiej
> Telekomunikacji Polskiej S.A.
> zostaliśmy dzisiaj rano zaskoczeni całkowitym odcięciem wszystkich
> naszych łšczy do sieci Polpak-T. W

Pociesz sie ze u nas (we Wroclawiu) bawia sie juz od ok. miesiac.
Przepustowosc sieci w zaleznosci od czasu przypomina wykres abs(sin(x)),
po ktorym przebieglo stado sloni. Kiedy skoncza- nie wiadmo. Jak dzwonie
do obslugi technicznej naszego providera, to po przedstawieniu sie
slychac, jak facet przelyka sline- wiadoko, zaraz beda faki. A te po
miesiacu sa juz szalenie zgryzliwe. Wiem, ze oni niewiele moga, to niech
przynajmniej te faki nagrywaja i sla do pacanow z tepsy.

Lukasz