Re: ICQ, UIN - help!

Autor: Manol (manol_at_it.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 02:08:35 MET

"Al." wrote:

> Chciałabym w miarę szybko i dokładnie dowiedzieć się, o co chodzi z ICQ i
> UIN - czym właściwie sš, czy majš coś ze sobš wspólnego i czym się je je
> :) Gdybyście mogli opisać to na grupie lub rzucić linkę do jakiejś strony
> temu poświęconej będę zobowišzana :)) A może jest to opisane w FAQ-u
> grupy? Gdzie go szukać? Bo to chyba włšściwa grupa na moje pytanie?!!
>
> Thx, Al.

ICQ jest to program komunikacyjny umozliwiajacy bezposrednia komunikacje
pomiedzy zarejestrowanymi urzytkownikami bedacymi w sieci w tym samym czasie.
ICQ to inaczej I Seek You.UIN jest to numer jaki otrzymujesz po rejestracji i
podajac jego umozliwiasz odnalezienie ciebie w sieci ICQ przez znajomych.
W sumie bardzo porzyteczny programik majacy miliony urzytkownikow na calym
swiecie.Wiecej znajdziesz pod adresami:

http://www.icq.com/icqlist/ByCountries/Poland.html

www.mirabilis.com - tu sciagniesz program ICQ

Pozdrawiam