Brak transferu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: WaldemarW (wwierdak_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 22:27:26 MET

Często korzystam z internetu po godzinie 22.00, gdyż jak wiadomo impuls
naliczany jest co 6 min. Od pewnego czasu zauważyłem że po około 3
minutach transfer całkowicie spada do zera, i zero ruchu w sieci. Ostatnio
przeczekałem jeszcze dwa impulsy /12min/ i za cholerę nie chciał ruszyć.
Dopiero jak się rozłączę i ponownie połączę to na nowo ciągnę pocztę i po 3
minutach to samo. Co może być tego przyczyną? Czy ktoś zauważył podobny
problem? Proszę o jakąś radę? Może TELEKOMUNA znalazła nowy sposób
zrabiania pieniędzy
Pozdrawiam
WW