Re: Zarejestruj swoją drukarkę!

Autor: _Artur _Makowski (amakowsk_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 21:57:43 MET

--------------37910FEE80CA290C162A1449

Marcin Jagodzinski wrote:
> Oj, jaka szkoda, że nie napisałeś o tym dwa tygodnie wcześniej. Nigdy bym
> Lexmarka nie kupił, a kupiłem... żałuję...
>
> --
> Marcin Jagodziński

Co prawda nie ma sie co chwalic glupota, ale trzeba przeciez ostrzec
innych ...
Ja tez mam Lexmarka ...

Od poczatku byly z nia klopoty.
Problem polegal na tym, ze Windows wykrywal ja sporadycznie.
Jednak po kilku probach wykrywal i wszystko bylo OK.
Ostatnio jednak zmienilem plyte i procesor.
200MMX -> Celeron 400
Intel TX -> Intel LX (Plyta Intel AL440LX)
i od tej pory drukarka nie dziala.

Dodam, ze inne drukarki u mnie dzialaja - nie jest to wiec wina plyty,
portu.
Mam najnowsze sterowniki.
Co dziwne u znajomego drukarka dziala (wykryta za 3-cia proba).
Kabel jest OK.

I do cholery nie wiem co jest grane
--------------37910FEE80CA290C162A1449

begin:vcard
n:Makowski;Artur
tel;home:(071)783 95 59
x-mozilla-html:FALSE
url:http://priv7.onet.pl/wr/amakowsk/
adr:;;;Wroclaw;;;
version:2.1
email;internet:amakowsk_at_priv7.onet.pl
fn:Artur Makowski
end:vcard

--------------37910FEE80CA290C162A1449--