Re: providerzy Internetu

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 06:22:06 MET

On 00.01.14 Jacek Zapala pressed the following keys:

> Dobrze rozumujesz. Jest przynajmniej kilku providerów, którzy mają łącza
> zarówno do tpsa jak i nask. Niektórzy mają jeszcze inne.

Skoro Jacek się wstydzi, to ja zasugeruję jego firmę (www.ipartners.pl),
która ma bramki do kilku operatorów, oraz własne wyjście w świat, _ale_ za
pełen dostęp do tych wszystkich możliwości trzeba dodatkowo (drogo!)
zapłacić. Standardowo łącza stałe zestawiają z routingiem do TP NET.
I łącza to jest akurat to, co im dobrze wychodzi, bo i zepsuć tam niewiele
można. Z innymi rzeczami bywa różnie.

Robert

--
Chcę umrzeć spokojnie, we śnie, tak jak mój dziadek,
a nie wrzeszcząc z przerażenia, jak jego pasażerowie.