Problem z logowaniem ..

Autor: Krzysztof Tomczyk (ktserwis_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 13:46:55 MET

Witam wszystkich.
Mam pytanie odnośnie łączenia się z internetem przez TPSA. Często pojawia
się mi problem z połączeniem (niezależnie od pory dnia i godziny) tzn.:
1.modem wybiera mi numer 0202122
2.łączy ze zdalnym komputerem
3. następuje weryfikacja nazwy użytkownika i hasła (ppp ppp)
4. czekam około kilkunastu sekund i następuje przerwanie połączenia i
komunikat iż nie można ustanowić połączenia
Czasami muszę łączyć się po kilka razy aż "zaskoczy" i jest wtedy nieźle
(teoretycznie 56Kbps).
Dostęp do internetu w WIN 95 mam skonfigurowany w/g info z TPSA.
A propo, znajomy próbuje się połączyć od dwóch tygodni i cały czas non stop
ma w/w problem.

Będę wdzięczny za wszelkie info,
Pozdrawiam,

--