Program pocztowy

Autor: agnieszka (super1_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 02:41:49 MET

Witam wszystkich .
Dopiero dzisiaj odkryłem tą grupę więc proszę o wybaczenie jeżeli być może
temat ten był już wielokrotnie poruszany. Mam problem wysyłam sporo dużych
plików do kilkudziesięciu osób naraz i prawie przy każdej wysyłce otrzymuję
jeden lub kilka zwrotów z wiadomością że konto nie istnieje lub przepełniło
się. Co najgorzsze otrzymuję z powrotem całą wiadomość wraz z załącznikami ,
czasami nawet kilkakrotnie. Jeżeli pliki miały po 2-3 MB to staje się trochę
denertwujące.
    Mam wobec tego pytanie:
Czy ktoś zna jakiśbezpłatny lub niedrogi program który umożliwił by
przejrzenie poczty na serwerze przed ściągnięciem jej na swój komputer i
odfiltrowanie ewentualnych niechcianych e-maili wraz załącznikami. ?
    Będę bardzo wdzięczny za informację. Najlepiej na priv mazur_at_webmedia.pl
zeby nie zasmiecac listy (moze to pytanie jest banalne ale ja nie wiem co na
to poradzic. Proszę o pomoc.
    Maciek M.