Re: Re: Cholery można dostać...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 00:36:48 MET

Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl> writes:

> Co Ty pleciesz ;) NASK jest tanszy od Polpaku. Porownuj lacza tak jak sie
> je powinno porownywac - z 256kbit/s NASK wyciagniesz duzo wiecej niz z
> "2Mbit/s" kupionych od Polpaku. Jesli chcesz porownywac cenniki, to
> przeczytaj dokladnie miedzy wierszami co za jakie pieniadze dostajesz.

Nie wiem jak jest z laczami 2Mbps z Polpaku, ale raczej watpie by przez
256kbps udalo sie przeslac np. 70KB/s tak jak przez 1Mbps w Polpaku
(mam nam mysli pojedyncze np. ftp).

Fakt - jak im cos dziala zle to z 70KB/s jest 0.7 KB/s i 90% strat
pakietow po kraju.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator