Re: TePsy oszukoja?

Autor: MaG (mag_at_pb.bielsko.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 12:03:33 MET

> Pisze rozpoczecie polaczenia np. o 20.00 czas trwania
> polaczenia 3600s (60min) a nastepne polaczenie o 20.45
> gdzie te 15 min?

Ja na swoim bildingu mialem 21 takich codownych znikniec. Szczegolnie
czesto po rozlaczeniu sie z inetem od kilkudziesieciu sekund do kilku
minut nadwyzki. Reklamacja w trakcie. Swoja droga jesli TPSA doda
kazdemu rozmowcy wirtualna minute rozmowy (na pewno nikt nie zauwazy) to
ma na czysto okolo 10 mln zlotych!!! to sie nazywa biznes..

MaG