kupie udzialy ISP

Autor: scrooge (scrooge_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 12:30:23 MET

czesc grupo

jestem zainteresowany nabyciem 20-40% udzialow w sredniej wielkosci firmie
ISP. reprezentuje powaznego inwestora krajowego, nie zwiazanego z branza.
powazne oferty prosze kierowac na priva, niepowazne na grupe ;-)

jestesmy powaznie zainteresowani do0brze prosperujaca firma z pomyslami i
umiejetnoscia (potwierdzona) ich realizacji. jezeli brakuje Wam pieniedzy na
intensywny rozwoj, moja oferta moze byc bardzo interesujaca. nie bedziemy
sie mieszac do bierzacej dzialalnosci firmy, a mozemy podniesc wartosc i
mozliwosci firmy juz przez sam nasz udzial. jestesmy firma/instytucja znana
i powazana.

pozdrowienia

scrooge