Re: Wszystko dziala ?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 16:29:34 MET

Dnia Sun, 9 Jan 2000 17:36:15 +0100 , Artur Sokolowski zeznaje:

>No ale bylo ostrzezenie... mnie to specjalnie nie dziwi.
        Gdyby w ogóle nie działało, to bym nie próbował nic robić,
ale to działało, ale jakby chciało a nie mogło.. 30b/s

>I tak ze
>wzgledu na impreze WOSP spodziewalem sie wiekszych klopotow. Chodzi mi o
>te transmisje live przez internet... :-)
        Niby dlaczego? Przecież modemiarze i tak by tego nie oglądali..

bart

--
       "kiedy rozum śpi, włącza się automatyczna sekretarka"
 bart @bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl >> http://to.czy.to