Re: Praktyczny Internet dla Polaków - co szanowni

Autor: Robert Jezierski (jezierski_at_amos.com.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 04:13:53 MET

"Wojtek Jakóbczyk" napisał(a):

> Najlepsze, że wszystko co zostanie tutaj napisane w tej dyskusji, za parę
> miesięcy pojawi się w formie książkowej z nazwiskiem R.J., jako autora.
> Fajnie, ja chyba w taki sam sposób napiszę podręcznik do Photoshopa
> korzystając z pl.comp.grafika.

1. Na pewno nie wszystko (bo tylko niektóre głosy były na poziomie)
2. Nie w postaci książki (jeszcze mi się nie zdarzyło wydać czegoś cudzego pod moim nazwiskiem)
   tylko raczej przewodnika w wersji cyfrowej, bo coś takiego zamówił u mnie pewien Provider.
3. I tak ostatecznie będzie wyglądało tak, jak zażyczy sobie zleceniodawca (mimo moich
   czy Waszych najmądrzejszych rad - ale dzięki i za nie...)
4. Zmartwię Pana - ale na grupie 'pl.comp.grafika' poziom wyjątkowo mizerny :-)
   już znacznie lepiej wypada 'pl.comp.dtp'
5. W przypadku książki o Photoshopie chętnie pomogę (pracuję na nim prawie 10 lat :-)

Robert Jezierski