Re: Odp: His czy kablowka ?

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 09 Jan 2000 - 22:36:42 MET

On Sun, 09 Jan 2000 12:31:51 GMT, Lord Dracon wrote:
>Bez watpienia kablowka.
>Po pierwsze z tego co slyszalem w kablowkach nie robia zadnych numerow,
>jest zagwarantowane stale IP, rozsadna predkosc no i jak widac cena duzo
>nizsza.

A to uwazaj, bo w naszych kilku kablowkach zdarzaja sie chyba i takie
gdzie publicznego IP nie uswiadczysz, predkosc moze i teoretycznie
wieksza, ale 10M dzielone na setke chetnych to po 100k, a kanal
zwrotny pozwala max kilkadziesiat pakietow na sekunde slac.
A cena moze sie zmienic
Cos mnie tu jeszcze niepokoi "telekomuna" - czyzby kablowka tepsy ?
To ciekaw jestem czy bedzie wybor, i czy cena nie zostanie ustalona
na tej samej wysokosci..

J.