Re: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Praktyczny_Internet_dla_Polaków_-_co_szanowni_grupowicz?=

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 16:33:08 MET

Dnia 5 Jan 2000 15:13:05 GMT, Ziemek Borowski zeznaje:
>Samotnik na pl.internet.polip:

>Niby jak?
>(tak. filtrowanie procmailem -- zwłaszcza spamu -- jest dość marnym pomysłem
>na PEWNE separowanie celowej korespondencji od spamu).
        Jaką przewage ma w tym przypadku drugie _konto_ nad drugim
_adresem_, jeśli za pomocą procmaila możesz wszystko z tego drugiego adresu
trzymać w osobnym folderze?

bart

--
       "z głowy korona, wojna skończona, przeciwnik skonał"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl