Re: OT: Re: Nowy cennik TPSA! - Informacja prasowa

Autor: tek (tek_at_xox.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 01:16:42 MET

On Thu, 6 Jan 2000 13:57:08 +0100, rekin_at_supersonic.pdi.net (Robert
Redziak) wrote:

> _uzasadnione_ podejrzenie popelnienia przestepstwa.
nie badz smieszny, uzasadnione moze byc na przyklad przez to, ze
wydajesz sie policjantowi podobny z twarzy, do znajomego przestepcy. i
to wystarczy.

sorry za offtopic ale wszelkie objawy zaufania do policji
obywatelskiej budza u mnie dreszcz strachu.

tek