Re: Dwa HIS-y

Autor: Tadeusz Gozdek (taddy_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 10:01:36 MET

futszaK napisał(a):

> jak juz to po 16 na 2Mbps, ale do Polpak-T (czyli odpowiednik 256kbps
> do NASK-u ;-)
>
> futszak

Na jakiej to niby podstawie kolega twierdzi ? Nie chce bronic
POLPAKU ale uzywam go do roznych dziwnych rzeczy (np. telefony)
i porownujac je do lacza NASKu - bo i takie mam dostepne - musze
stwierdzic, ze sprawuje sie bardzo dobrze. Szczegolnie po kraju
gdzie moge wykorzystywac jego pelna przepustowosc. Mam 1Mbit - 0 CIR
i zastanawiam sie nad celowoscia wykupywania go (moze kiedys bedzie
trzeba).
Pady routerow w NASKu wystepuja mniej wiecej z ta sama czestotliwoscia
co pady lacza miedzynarodowego w POLPAKU. Moze mam jakies szczesliwe
acze POLPAKowe i pechowe NASKowe ale i tak nie wolno uogolniac tego
do skali calego kraju. Nie wszedzie jest tak samo.
Proponuje wiec pisac "U mnie jest to odpowiednik ...."

--
Pozdrawiam
Tadeusz Gozdek (Taddy TG2442-RIPE) Linux & Network Admin