Re: Re: Łącza radiowe

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 19:29:43 MET

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla
<Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL>, napisal:

>Pamiętam, jak (...) zapukał futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl (futszaK):

>Bo Cefek jeszcze nie do końca wie, jak to ma działać. Jest po prostu
>radiolinia 128 kbps z IPartners... i tyle. I chciałem wiedzieć, jak
>wygląda zawodność takiego urządzenia i wytrzymałość na traffic.

>Na pewno jest to p2p

jak masz p2p to masz gwarantowane pasmo o danej przpustowosci na druga
strony tego linku, leci sobie staly strumien ot i cala filozofia

jak podlaczyc to sie mnie nie pytaj, bo jedyna stycznosci jaka mialem
z radioliniami to byly modemy 1200bps simpleks (czyli jakies 800bps
efektywnej predkosci w najlepszym przypadku)
Fakt ze irc-owac sie przez to dalo :-)

futszak