Re: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Praktyczny_Inter

Autor: Samotnik (samotnik_at_linux.bielsko.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 19:58:33 MET

ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL (Ziemek Borowski) writes:

> Niby jak?

Nie wiem - ja _nigdy_ nie miałem potrzeby używania drugiego konta do
newsów. Spam bez mojego adresu w To: i tak odsiewam a inne to z
miejsca puszczam do abuse.

> (tak. filtrowanie procmailem -- zwłaszcza spamu -- jest dość marnym pomysłem
> na PEWNE separowanie celowej korespondencji od spamu).

A jeśli ktoś chce mi odpisać znając tylko adres, którym posługuję się
na newsach? To co? I tak trzeba to konto przeglądać. No chyba, że g.*
Cię obchodzi, co Ci ktoś napisze. :-)

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603 64-62-97 | <michalj_at_wsi.edu.pl>    |
| Now future ain't what it used to be. Happy New Year.                  |