Re: obowiązek rejestracji

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 18:22:20 MET

Użytkownik J.F. <jfox_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn876ten.4vi.jfox_at_mars.planconsult.com.pl...

> Uczciwe to moze i jest, ale czy nie glupie ?
> Co ma wpisac uzytkownik ze strona "o mnie" ?
> Ile bedzie stron zarejestrowanych "na szybko", bez zastanowienia sie
> nad abstraktem ?

Warto dodać jeszcze jedno - cytuję:

"Za powstałe niedogodności przepraszamy, operacja blokowania kont
niedopisanych do katalogu będzie trwała do końca stycznia 2000 r. Po tym
okresie pozostałe niedopisane konta zostaną ostatecznie usunięte z
serwerów Republiki WWW."

Taka informacja jest na stronie:

http://portal.republika.pl/blokada.html

A gdy powstawała Republika WWW, Onet pisał w informacji prasowej:

"Katalog REPUBLIKI WWW pełni rolę przewodnika po wirtualnym świecie
domowych
stron, dzięki któremu znaleźć można tysiące interesujących witryn.
Gromadzi on strony
podobnym profilu. Grupuje je tak aby ułatwić osobom odwiedzającym
Republikę
dotarcie do ciekawych informacji."

http://tekst.onet.pl/wiadomosc.asp?id=61

No i ułatwili to dotarcie :-)))

Wiem jedno: gdybym mial stronę na tym serwerze, sam bym ją usunął.

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler