Re: Praktyczny Internet dla Polaków - co szanowni grupowicz

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 17:36:58 MET

On 5 Jan 00 11:22:47 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>Osobne konto sluzbowe, osobne prywatne to rozumiem. Firma moze np. tego
>wymagac. No wiec powiedzmy, posiadanie dwu kont ma sens.

Nie Jarku - ja wymagam. Z firmy mnie zwolnia albo za malo zaczna placic -
dlaczego mam tracic dotychczasowy adres ?

>Ale jezeli nie wymaga, to wygodniej korzystac z tego samego, a od tego, zeby
>miec caly czas ten sam adres, to sa forwardy typu @iname.com czy @w.pl ...

Owszem, z przyjemnoscia. Zakladam sobie na friko skrzynke, forwarduje
na konto sluzbowe (1), czytam na jednym. Odchodze, likwiduje lub zmieniam
forwarda, zabieram prywatna skrzynke ze soba..
Pytanie jak zrobic (1) na friko :-)
Teraz drobnostka - odpowiadam na list prywatny - miloby bylo zeby
wyszedl z moim adresem "prywatnym" a nie sluzbowym.

>A do czego to trzecie??? Nie wyjasniles...

Zeby np jak friko.onet sie zamknie, to znajomi mogli mnie dopasc
na free.polbox, ktory im wczesniej podalem jako zapasowy adres...

>Chyba ze to prywatne bylo wlasnie na friko... A to blad. Trzeba bylo zalozyc
>na jakims porzadnym platnym serwerze.

Ktory zbankrutowal. Albo sie przepial na podsiec gdzie pakiety lataja
przez Tokyo. Albo przyszla powodz i bedzie uruchomiony za dwa tygodnie.
Albo przyszla koparka i tepsa kladzie nowy kabel dla 500 abonentow,
co niestety trwa dluzej niz 3h.
A w ogole czy warto placic za cos co jest za darmo podobnej jakosci ? :-)

>Po co? Nie mozna na listy dyskusyjne zapisywac sie z tego samego konta, a
>tylko rozsortowywac sobie listy do odpowiednich folderow?

Mozna, ale np wyjezdzajac na urlop nie chcialbys zeby nieodebrane
dyskusje zablokowaly ci skrzynke z bardziej waznymi wiadomosciami.

>IMHO wiecej kont = wiecej klopotow.

Dlatego wlasnie szukamy dobrego programu pocztowego :-)
Powtarzam - postaw sie w sytuacji szarego klienta ktoremu admin
mowi "zadnych forwardow, 2MB, odbierac co najmniej raz na tydzien,
za miesiac jade na urlop na dwa tygodnie"..

J.