Re: siec na kablach elektrycznych

Autor: Bronek Kozicki (bronek_at_wpi.com.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 00:51:20 MET

Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl> wrote in message
> Ciekaw jestem, co sadzicie o nowej technologii transmisji danych:
>
> http://www.mediafusionllc.net/northamerica/main/news/prjune12151999.html

> http://www.dmagazine.com/december99/bdfeature.html
>
> ? Czy bedzie to rewolucja w Internecie, czy moze to byc lekarstwo na nasza
> marna infrastrukture telekomunikacyjna, czy ci, co teraz inwestuja w
> swiatlowody, pojda jutro z torbami? A moze ten Stewart to jakis szarlatan?

chyba nie szarlatan, skoro już ktoś w niego zainwestował - i to niemało. 2.5
GB (Gb ?) /s na dowolną odległość to jest bardzo dużo. Z tym że z opisu
technologii nie wynika czy jest to tylko doskonałe rozwiązanie "last mile"
czy również dla backbone. I dlatego trudno wyrokować co stanie się ze
światłowdami.

Bardzo interesujące, swoją drogą. Pozdro,

B.