Re: HIS - Już jest OK !!

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersonic.plukwa.net)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 18:57:56 MET

On Tue, 04 Jan 2000 07:45:34 GMT, Hr Leon <HrLeon_at_Hr.Leon.prv.pl> wrote:

>Po pierwsze Robercie moja odpowiedź była adresowana
>NIE DO CIEBIE :-((

 M. in byla i do mnie. Gdybys adresowal ja tylko do swego przedpiscy
 wyslalbys mu to na priv, a nie na grupe.

>Po drugie dlaczego próbujesz mi wmówić do CZEGO jest mi potrzebny HiS -
>niezmienny IP , revDNS itp ?? Czy muszę koniecznie chcieć to co Ty ??

 Tobie nie. Ale innym tak. Gdyby byly dwie wersje uslugi HiS, jedna
 ,,pelnowartosciowa'' ze _stalym_ IP i rDNS-em, a druga ,,zubozona'' z
 mozliwoscia zmiany IP i bez rev to mozna by to przebolec. Ale usluga jest
 jedna, i wbrew zapowiedziom, nie gwarantuje ona podstawowych rzeczy,
 jakich sie po niej oczekuje.

>okres "pilotowy" i system trzeba 'dotrzeć' więc cierpliwości i wiary że
>będzie lepiej :-))

 Ja wierze tylko w jedno... w to co mi gwarantuje umowa. A umowa
 praktycznie nie gwarantuje mi nic...

 Pozdrawiam.

--
---------------------------[rekin_at_supersonic.plukwa.net]---