Re: HIS - Już jest OK !!

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersonic.plukwa.net)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 17:23:32 MET

On Mon, 03 Jan 2000 15:25:57 GMT, Hr Leon <HrLeon_at_Hr.Leon.prv.pl> wrote:

>Posłuchaj "Samotny Jasnowidzu" NIKT i NIC mi nie wcisną i nie wiem
>dlaczego szlag cię trafia :-(((((( że się z tego cieszę :-))))))

 Generalnie nie zrozumiales nic. Nic a nic. Jesli kupuje stale IP to po to
 zeby ludzie, ktorzy maja wiedziec o nim, wiedzieli o nim. Umozliwia to
 mnie i nie tylko mnie dostep do komputera z zewnatrz, teoretycznie z
 kazdego miejsca na ziemi (praktycznie to roznie bywa ;). Do tego dochodzi
 DNS (aby ludziom ulatwic dostanie sie do mojej maszyny -- po co pamietac
 cztery oktety jak mozna zapamietac nazwe?) i rDNS, dzieki ktoremu mozesz
 korzystac z tych czy owych uslug: jesli nie bedziesz mial w rDNS-ie domeny
 pl to nie powalczysz sobie na wiekszosci ircserverow a bez rDNS-u chyba w
 ogole, bez prawidlowych wpisow w DNS-ie mozesz miec problemy z wyslaniem
 poczty do wielu miejsc w sieci, itd, itp, i jeszcze dlugo by tak
 wymieniac. Dopoki jestes tylko i wylacznie klientem to wiekszosc z tych
 problemow Cie nie dotyka, ale gdy zachce Ci sie uruchomic ta czy owa
 usluge, chocby tylko dla siebie, to nagle okazuje sie ze stalosc IP i
 poprawnosc wpisow w DNS-ie sa sprawa kluczowa. W momencie kiedy TPSA robi
 sobie takie jaja, za przeproszeniem, to szkoda w ogole sie interesowac
 taka usluga...

>Czy mógłbyś mi 'przewidzieć' kiedy
>następnym razem zmienia mi IP ???

 Heh... zapewne wkrotce ;>