Re: Łącza radiowe

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_kret.educom.lublin.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 19:06:10 MET

> Hmm a NAKS chyba swego czasu naliczał ołaty od ilośći przesłanych
> danych :) Nie wiem czy dalej tak mają w nasku...

To wlasciwie zalezy. Powinna byc taka mozliwosci. Oferuja ja np. LUBMAN -
mozesz sobie zaplacic za pasmo, a mozesz placic za ruch. Co ciekawe
wiekszosc klientow wybiera oplaty za ruch, bo milo miec w domu ethernet do
MANu i placic za niego tyle, ile sie naciagnie piszac majle albo ircujac,
bez placenia 1000000zl za lacze o takiej przeplywnosci. Moim zdaniem to
bardzo dobre rozwiazanie dla uzytkownikow ktorzy lubia dobre warunki
pracy, ale sa swiadomi i nie beda zatykac sieci sciaganiem 123123GB
panienek dziennie. Niby czemu mamy zabierac taka mozliwosc? W imie czego
za te same pieniadze mam miec troche lepiej niz modem? Tylko dlatego ze
sumarycznie faktycznie przesylac bede tyle informacji co po modemie? Bez
sensu ;)

karps