Re: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 00:52:55 MET

Dnia 1 Jan 00 o godz. 0:41, Michal Jankowski napisal(a):

> Zdaje sie, ze wszyscy z obecnych w tej dyskusji uwazaja lacze tpnetu w
> swiat za najgorsze z mozliwych. To co ja mam powidziec, bedac skazany
> na NASK i jego wyjscie w swiat poprzez pol34:

Wlasnie... ja bedac juz wczesniej w POL34 zaluje ze Was (tzn. NASK-owcow)
podlaczyli do lacza zagranicznego POL34... bo od tego momentu lacze
mocno siadlo... :-((
Wprawdzie do Austrii, Finlandii czy innej Holandii dalej sa transfery takie
ze szczeka opada (np. 200 KB/s :-)))) ale ze Stanami krucho... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl