Re: konto friko WWW

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 08:17:16 MET

Zbigniew Cofala <cofala_at_bdm.com.pl> wrote:
> [...]
> A nie wystarczy mail do administratora?

Były już przykłady (na prhn), które jednoznacznie stwierdziły, że
niekoniecznie. Przy czym nie pamiętam, czy to było też na Onecie, czy na
jakimś innym serwerze darmowych kont.

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
Po co na siłę szukać żony? Nieszczęście przychodzi samo...