Re: Spam (nie tylko religijny)

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 03:15:37 MET

Pamiętam, jak (...) zapukał midas_at_ufik.idn.org.pl (Michal 'Orr'
Daszkowski):

>Ja też dostałem z Chin... ale po angielsku, nie krzakami.
>Tylko jakoś mam opory, żeby się na to skarżyć. Nie wiem co głosi
>chińskie prawo w tej kwestii, ale z tego, co obiło mi się o uszy,
>może być różnie.
>Pewnie demonizuję, ale dziwnie się czuję, jak sobie pomyślę, że
>istnieje niezerowe prawdopodobieństwo, że ktoś dostanie w czapę
>w wyniku takiego maila... :-(
>
>Może ktoś wie dokładniej jak to *naprawdę* wygląda?

Resocjalizacja w obozach pracy. Daj spokój, chiński (i koreański) spam
po prostu skasuj... sumienie spokojniejsze miał będziesz...

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła, WWW.CeFeK.Capital.PL
Michal.Cegla<at>CeFeK.Capital.PL, ICQ UIN: 47171266