Re: Re: Cholery można dostać...

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 18:38:09 MET

Andrzej Karpinski napisal(a):
: > Serdeczne pozdrowienia dla naszego narodowego operatora.
:
: Jestes zlosliwy. Co Ty mozesz wiedziec o Polskiej sieci i jej potrzebach.

A Ty ?

: Gdyby istotnie byla potrzeba poprawienia jakosci sieci POLPAK specjalisci
: z TPSA dawno by to zrobili. Spodnie nalezy kupowac na miare..

Taaak ... Wiesz, moje spodnie sprzed roku były kupowane na miare,
teraz nie bardzo się w nich mieszczę. Przytyłem ...

: Wydaje Ci sie, ze komukolwiek potrzebne sa lacza szybsze niz "2Mbit/s" ?

A może nie ? Są firmy dla których 16 łącz 2Mbps to za mało ...

: Zgubione pakiety i ms nie pogarszaja przeciez jakosci pracy.

ROTFL ... Sam już nie wiem, czy to ironia, czy głupota, czy jeszcze
coś innego.

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Whoa, let the sun beat down upon my face