Re: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 20:55:36 MET

Konrad Plich wrote:

> To nie jest prawda. Bramka zostala zamknieta bo MAN Lubelski wykupil u
> nas dostep do swiata.

narzekam dlatego, gdyz po zamknieciu bramki ruch z lublina do lublina
szedl przez warszawe. przed chwila sprawdzilem, idzie wreszcie na
skroty.
sorry za moja pohopna opinie dot. bramki, wycofuje ja i przepraszam.

> Zalecam lekture slownika. Na rynku Internetu jest wszystko tylko nie
> monopol
> a i do oligopolu nam daleko...

tego akurat powiedziec nie moge. majac w domu modem, chcac nie chcac
lacze sie przez tpsa bo u nikogo innego telefonu w tej chwili zamowic
nie moge. wlasnie taki stan uwazam za monopol, gdyz nie mam wplywu
na wybor dostawcy uslugi.