Re: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Krystian Jakub Kryczyński (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 17:03:17 MET

Użytkownik Andrzej Karpinski napisal

> Nie tak ostro. Mnie tez sporo rzeczy denerwuje, ale wyzywajac druga strone
> na dzien dobry tracimy mozliwosc porozumienia i zrobienia czegokolwiek.

Taka postawa wykazujesz tylko wyartykulowana przez Futszaka bezradnosc wobec
wszechwladnego monopolu ludzi kategorii c (to z innego postu w tym watku),
czniajacych zwyklych uzytkownikow.

Moze w koncu trzeba IM powiedziec kim tak naprawde dla nas sa, zachowujac
sie tak, jak sie zachowuja.

Z szacunkiem dla ciezkiego losu admina-dyplomaty

KK