Re: Pytanie o NetMeeting

Autor: Adam (johny_at_cybergal.com)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 16:04:42 MET

Tomasz G. <Tomasz.Grudzinski_at_jedynka-poznan.com.pl> schrieb in im
Newsbeitrag: 01bf4d73$8d6138c0$879ccdc3_at_mat_tower.jedynka-poznan.com.pl...
> Czy ktos z grupowiczow kozysta lub kozystal ze wspomnianego programu, jak
> wygladaja oplaty za polaczenia poprzez modem, podczas polaczenia glosowego
> z inna osoba np. w USA. Za wszelkie sugestie do tego programu z gory
> dziekuje.
Placisz tylko za dostep do internetu,.
Korzystam dosc czesto dzwoniac do Niemiec ale przez TPSA chyba sie nieda bo
po krotkim czasie rozlacza ,przynajmniej mnie.