Re: rejestracja domeny

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 19:15:58 MET

> Czy mam z tego rozumieć, że jeśli zarejestruję przez NetNames
> domenę np. jakasdomena.pl, to za tę jednorazową opłatę 500 zł NetNames
> będzie co roku opłacał 300 zł dla NASK?

Widze ze dyskusja z Panem jest bardzo trudna poniewaz wydaje mi sie ze nie
czyta Pan poptrzenich swoich wypowiedzi. Komentarz dotyczal konkretnej
oplaty w wysokosci 500 zl.

> A jeśli ktoś chce _tylko_ zarejestrować domenę? Żadnego
> utrzymywania DNSa, żednego doradztwa, nic z tych rzeczy. Nadal
> musi zapłacić 500 zł, nawet jeśli rejestruje domenę za 50 zł.

Zgadzam sie, jednak jest to wybor klienta, ktory nie jest zainteresowany
skorzystaniem z uslug dodatkowych. Z praktyki moge stwierdzic, ze wiekszosc
klientow korzysta z uslug dodatkowych, szczegolnie uslug doradczych.

Z mojej strony, EOT.

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.