Re: Spam (nie tylko religijny)

Autor: Krystian Jakub Kryczyński (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 14:17:07 MET

Jezeli to ci sami co pisali do mnie (sadzac po opisie tresci), to
dostaniesz:

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<support05_at_earthlink.net>

To tyle w temacie podawania namiarow na siebie przez spamerow.

KK

Użytkownik Piotr Auksztulewicz <piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:83lsfg$a9j$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...