Re: RATUNKU - doradzcie!!!!!!!!

Autor: Krzysztof Pulapa (jimi_at_irc.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 08:41:03 MET

Axel D. <axel_at_frodo.com.pl> wrote:
> Napiszcie cos.
> W moim miescie (Bytom) beda od stycznia zakladali SDI (HIS).
[...]
> Jedyny bol to, czy po kilku miesiacach nie zwieksza mi tego abonamentu
> do np. 260 zl.

Ja jestem pewien, ze zwieksza. Ilosc podpietych "hisiarzy" bedzie wciaz rosla
bedzie coraz gorzej z przepustowoscia. Juz w tej chwili polpak-t ledwie
dyszy, a co dopiero bedzie jak dojdzie 100 tys hisow. A ktos bedzie musial
sfinansowac rozbudowe ... a gdzie zysk ?

--
Pulapa Krzysztof , Politechnika Krakowska
  E-mail: jimi_at_irc.pl, jimi_at_ftp.irc.pl, jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl