Re: Gdzie opis grupy pl.soc.religia?

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 00:52:24 MET

Pamiętam, jak (...) zapukał Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla
<Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL>:

>pl.news.nowe-grupy. Szukana fraza to "Przemysław Iwaszczyszyn" :-)))

Panie Iwaszczyszyn aka Murarz,

Po pierwsze więc, pozwolę sobie nie skomentować tego, iż to, co
napisałem powyżej nazwał Pan w prywatnej poczcie "bezinteresownym
skurwysyństwem". To mogło być zwykłe skurwysyństwo, ale na pewno nie
bezinteresowne -- o czym niżej

Po drugie więc, nie podałem stricte Pańskiego nazwiska. Pomogłem
jedynie kol. Robertowi Redziakowi znaleźć poszukiwaną informację, czy
raczej komuś innemu -- doprecyzowałem podawane przez niego źródło
informacji.

W czasach zalewu informacji, gdy zagraniczni masono-komuniści i
działacze prawicowi z USA produkują strzępy niechcianych i
niemożliwych do przejrzenia informacji, taka pomoc, którą okazałem nie
powinna być nazywana skurwysyństwem. Tym bardziej, że przesyłanie
inwektyw dot. mojego postu jest nie na miejscu, zwłaszcza, gdy motorem
mojego działania była chęć pomocy Koledze w jego własnej drodze ku
znalezieniu informacji.

Nie uważam, iż pomoc ofiarowana przeze mnie Koledze jest efektem
"nagonki na anonimów". Pragnę jednak zauważyć, że dopóki jesteś Pan
Pszemolem, nie mam zamiaru traktować Pańskich śmiesznych (acz nużących
w pewnym momencie) postów serio. Nawet trochę.

W związku z powyższym, muszę udzielić odpowiedzi odmownej na Pańskie
żądanie usunięcia tego posta z serwera. Tym bardziej, że nie jest on
li tylko "głupim artykułem". Proszę dostrzec humor i klasę.

Nieutulony w żalu,

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła, WWW.CeFeK.Capital.PL
Michal.Cegla<at>CeFeK.Capital.PL, ICQ UIN: 47171266