Re: Nastepne bzdury dyletantow z Rzeczypospolitej

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 14:30:30 MET

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla
<Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL>, napisal:

>???
>90% -- czego?

nie pamietam, zreszta jakbys byl na KST wtedy kiedy jak bylem to bys
moze i zapamietal

>Są jeszcze inne. Np. sieć szkieletowa IPartners działa dobrze, sieć
>NASKu -- mimo tego, że plujesz na nią -- także działą dobrze.

na NASK nie pluje bo nie mialem okazji sie przekonac jak dziala,
jedynie zdazylem stwierdzic ze transfer z NASK-u do PozMan-u trwa cala
wiecznosc :-(

>A to, że
>tzw. "komercja" przyłącza się do TPNet... cóż. Ich wybór, ich prawo.

nie wybor tylko koniecznosc, zreszta planuje ze podczas swiat bedzie
mi sie nudzilo to wypuszcze nowy numer beznadziejnego pisemka pod
tytule "Rozlacznosc" pewnie i opisze jak to sie robi :-)

>PS. Po co przy wget'cie screen?

kiedys zstanawialem sie dlaczego koleshanka jak gotuje zupe na kosci
to obcina ja z obu stron, zapytalem sie, dostalem odpowiedz ze ona nie
wie, bo jej mamusia tak robile, poszlismy sie zapytac mamusi ona na to
ze rowniez nie wie, bo babcia tak robila
idziemy do babci pytamy sie, a ona na to"
"Aaaaa bo mialam za krotki garnek, teraz juz nie obcinam " :-)

mowiac poprostu: z przyzwyczajenia
nie wolno ???

futszak

--