Re: Czy warto skorzystac z uslug TopNet-u ???

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 11:30:54 MET

On 99.12.19 Krzysztof Maj pressed the following keys:

> Właśnie z TopNet'u otrzymałem oficjalne zawiadomienie potwierdzające
> całkowite wykupienie tej firmy przez Netię.

Tego oddziału. TopNet raczej nie był jedną firmą.

> Po przeprowadzeniu konsolidacji, nowa firma Internetia ma zaoferować
> cały szereg nowych usług o "jakości nie spotykanej dotychczas na
> polskim rynku".
> Nie wiem co należy rozumieć przez powyższe, ale być może jest to promyk
> nadziei na tańszy dostęp do Netu.

Nie. Jest to typowy bełkot marketingowy, który nie mówi dokładnie nic.
W tej chwili znam 2-3 firmy na rynku providerskim, które myślą w ogóle o
czymkolwiek nowym, mają jakikolwiek R&D, reszta po prostu ,,sprzedaje
ogórki''.

Robert

--
The owls are not what they seem to be -- Log Lady