Re: Czy warto skorzystac z uslug TopNet-u ???

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 22:00:05 MET

kmaj_at_smok.krakus.top.pl (Krzysztof Maj), napisal:

>Spytaj się ich o "konto e-mail"; ja za te 24.40 zł mam przez ich modemy
>dostęp tylko w trybie terminalowym ale jeśli chcę korzystać z trybu PPP
>to wtedy łączę się przez modemy TPSA i wchodzę na swoje konto telnetem.

ale samo konto mam:
1.Komercyjne za 100zl rocznie z ograniczonym dostepem przez modemy
(tyle ze w II strefie)
2.Studenckie pelne o pojemnosci "jedynie" 256MB
3.Po koleshensku

pozatym jakbym chcial to jest 10 innych firm oferujacych znacznie
lepsze konta, mi natomiast chodzilo o dostep ktory szanowny
TopNet-Pila oraz Miko-Pila oferuja na takich warunkach ze idzie sie
przewrocic i juz lepiej korzystac z numeru znienawidzonej tpsa.

futszak
przez 10 lat dzieki polityce Ministerstwa Lacznosci odsetek Polakow
majacych wybor operatora telefonii przewodowej rowna sie odsetkowi
tych, co widzieli UFO

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl