Re: Spam religijny?

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 14:19:43 MET

Nina Liedtke <nina_at_hell.rassun.art.pl> wrote:
> Gdybyś to robił, nie zapomnij nadmienić, że owa 'Misja Studencka'
> zaspamowała również pracowników z SGH. Jeśli przyda się to na coś, mogę
> Ci przysłać kopię tego spamu, którą dostałam na konto służbowe.

Nie, Nina, dziękuję. Wystarczy mi te 6 sztuk, które dostałem na swoje
konta; 9, które dostałem jako forward z prośbą, czy można coś z tym
zrobić oraz 21, które odbiły się do mnie z powodu błędów dostarczania
poczty. :)

Przez te 5 dni jak na razie w logach jest, że wysłali 5619 listów, pewnie
po jednym do każdego. Jakbym się przyjrzał, to pewnie bym regularność
jakąś znalazł, że np. po kolei z /etc/passwd idzie... eh.

Tak, na pewno nie pozostawię bez echa. Na razie czekam, kiedy się
skończy i ile prześle. :)

p.