Re: Gdzie opis grupy pl.soc.religia?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 04:20:52 MET

Samotnik <michalj_at_wsi.edu.pl> w artykule news:m3n1rbkk3b.fsf_at_localhost.localdomain pisze...

> ...dla Ciebie??? :-)

Nie, raczej dla ogółu ludności...

> Ośli upór, zawzięcie i wybujałe poczucie własnej wartości.

Nie wiem skąd taka ocena - ile moich artykułów przeczytałeś?
Czy może mamy jakieś niewyjaśnione/niedokończone porachunki?
Jeśli tak, to jestem otwarty i wyciągam "rękę na zgodę"... :)

> Są też różnice - Expert nie jest ekspertem a Ty jesteś anonimem.

Jeśli mówisz, że jedną z różnic jest to, że Expert nie jest expertem
to jeszcze mógłby ktoś wysnuć błędny wniosek że to ja jestem expretem...
A co do anonimowości to zupełnie nie rozumiem Twoich zarzutów.

> No i co z tego? To grono czyta 1/3 grup z hierarchii pl.comp.*, co
> nie znaczy, że musisz tam pisać na temat braku opisu jednej z ponad
> stu grup.

Uznajmy zgodnie: czepiasz się stary.

> Nie jest. To jest Twój osobisty problem - inni się raczej tym nie
> przejmują. Przypominasz człowieka, który nie używa drabiny, bo nie
> dostarczono mu instrukcji obsługi.

Kwestionujesz jak widzę potrzebę istnienia opisów grup w usenecie...
No cóż, takie masz prawo - ja się nie zgadzam. Opisy są potrzebne.
Choćby po to, abyś mógł jakiemuś Pszemolowi powiedzieć jak teraz,
że pisze nie na temat grupy - jak bez opisu byłbyś w stanie to uzasadnić?
Po nazwie? No to życzę szczęscia jeśli chciałbyś na podstawie samej
nazwy grupy wytłumaczyć komuś że news:pl.news.czytniki nie służy do
dyskusji na temat czytników CD-ROM, czytników kart kredytowych czy
czytnikow sklepowych kodów paskowych... Już nie wspominając nawet
o takich wybrykach przyrody (a raczej nazewnictwa) jak p.i.polip :-)

> Nawet jeśli uznamy sensowność Twojego crossposta, to zawsze powinno
> dawać się folołapa.

Na pl.sci.psychologia? Dziękuję za radę, ty mój nauczycielu...

> Po to, żebyśmy nie ciągnęli tej głupiej dyskusji. Nie wnosi ona nic
> nowego w kwestiach merytorycznych a dyskusje z Tobą każdego już
> znudziły.

Nie decyduj proszę za "każdego". Jeśli TOBIE się znudziły to nie czytaj,
ustaw sobie nawet filtr a na wszelki wypadek w ogóle mi nie odpisuj...

> Dlatego proszę, uszanuj teraz Followup-To albo nie odpisuj.

Może mam za słabe okulary ale pola fut w Twoim nagłówku nie widzę...

> Ja czuję się dobrze i nikt na usenecie tego dotychczas nie
> zakwestionował (poza Tobą, rzecz jasna). Twoja sytuacja jest inna.

Chyba za bardzo przejmujesz się tym co tzw. "ludzie" o Tobie mówią!

Owszem, wielu ludzi ma mnie za chorego, głupka czasem za idiotę, ale:

"Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
[Georges Courteline]