Re: off-topic: Jescze o HiSie

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 18:24:41 MET

On 99.12.16 Marcin Jagodzinski pressed the following keys:

> MSPANC: I to niby to MMU mu w tym (klepaniu tekstów||wysyłaniu poczty)
> pomaga?

Klepać teksty można na wszystkim, nawet na Spectrum. Kiedyś wysyłałem poezję
SMS-ami z motoroli c160 ;)

Ale to drugie zastosowanie... Potrafisz znaleźć gdzieś MTA pod DOS-a czy
Win16, który obsłuży listy dyskusyjne z kilku tysiącami subskrybentów?
Bo pod uniksy są takie programy i niektóra naprawdę tyle uciągną na 386.
W odróżnienia od wyimaginowanego programu w tych środowiskach, który mógłby
spełniać w/w kryteria, istniejące rozwiązania uniksowe mają olbrzymią bazę
użytkowników, którzy je już od lat testują, co gwarantuje dość dużą
stabilność takiego rozwiązania.

A uniksy wymagają MMU.

Robert

--