Re: Czy warto skorzystac z uslug TopNet-u ???

Autor: Krzysztof Maj (kmaj_at_smok.krakus.top.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 09:06:38 MET

We wtorek 14-12-1999 20:07 Bartek Kulicki napisał:

>ta firma nazywa sie teraz Internetia...

Ja mam konto w dalszym ciągu w firmie *TopNet*, jakkolwiek ktoś tutaj
już podawał informację o wykupieniu tej firmy przez Netię.
Z tego co się orientuję, TopNet jest dosyć luźną federacją kilkunastu
prywatnych providerów, więc trudno ich zaopiniować jako całość - każdy
z providerów może zapewniać inny poziom usług.
Ja korzystam z krakowskiego serwera, który należy do katowickiego
oddziału TopNetu. Powodów do narzekań w zasadzie nie mam, największą
zaletą firmy są godziwe ceny: za konto shellowe 10 MB oraz dostęp do
sieci przez własne modemy providera płacę b-tto 24.40 (tzw. konto e-
mail).

--
 Krzysztof Maj

 <kmaj_at_smok.REMOVE.THIS.krakus.top.pl>