dlaczego akurat HIS ? (bylo: Nastepne bzdury dyletantow z Rzeczypospolitej)

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 15:41:09 MET

J.F. napisal(a) dnia [15 Dec 1999]:

>W kraju w ktorym sa do tego warunki rynkowe :-)
>To powiedz gdzie na www.ericsson.com znalezc informacje ze robia
>takie fajne urzadzenie :-)

Otóż to - ich WWW wygląda niestety jakby chcieli ukryć wszelkie możliwe
informacje, poza ogólnikami w stylu "this is total access solution" i
resztą marketingu ciężko znaleźć opis któregokolwiek z ich xDSLi. Jedyne
urządzenie przypominające HIS to EriStream, który jest w zasadzie odmianą
ISDNu. Jedyne informacje o HIS są na polskich stronach, czyli albo jest to
bardzo świeże rozwiązanie w fazie testów, albo już wycofane ;(

Zastanawia mnie też dlaczego nie zdecydowano się na rozwiązanie oferujące
większą szybkośc dostępu niż owe 115.2kbps, lub oferujące możliwość
upgradeu urządzenia w centrali. Było zbyt drogie, obawiano się że szkielet
sieci nie da rady, czy też po prostu zdecydowano się na pierwsze lepsze
rozwiązanie o którym usłyszano ?

Nie żebym był przeciwny temu rozwiązaniu, ale chciałbym znać uzasadnienie
:)

--
					(moskit_at_irc.pl)