Odp: TPSA, HIS, Raty?

Autor: Smoku (jaceksmo_at_promail.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 15:06:35 MET

Użytkownik Axel D. <axel_at_frodo.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38562228.74E12DAA_at_frodo.com.pl...
> Mam pytanie.
> Czy zamawiajac usluge HIS mozna te 999zl zaplacic w ratach?
> Czy ktos z was mial z tym do czynienia?
>
> axel d.
Mam 3 propozycje - jedna warta uwagi:
1.mozesz pojsc do Lukasa i kupic HIS-a na raty - nie wiem co na to tepsa
2.Ale tez mozesz pojsc do Banku i wziac kredyt
3. I mozesz tez sie dogadac z 2 kumplami i zaplacic za his w 3 rownych i
rownoczesnych ratach i jeszcze zostanie z abonamentu na dobre chlanie co
miesiac
Pozdrawiam Smoku