Re: lacza zagraniczne, ISP's

Autor: Krzysztof Garski (kg_at_gdynia.mtl.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 22:51:49 MET

Tommy napisał:

> wszyscy wiemy jakie normy spelnia TPSA-owskie internetowe wyjscie na swiat,
> ostatnio szukalem providerow z wlasnym laczem, znalazlem dwoch: Ipartners i
> Multinet, ten drugi w moim miescie (Gdansk) dopiero w styczniu bedzie
> oferowal polaczenia komutowane z wlasnym routingiem w swiat, czy ktos moze
> wie czy juz ta usluga u nich dziala w innych miastach? drugie pytanie, czy
> ktos moze zna innych providerow z wlasnym laczem? troche korzystalem z
> Ipartners (na dluzsza mete troche dla mnie za droga firma), i musze przyznac
> [...]

   Czy Multinet ma JUŻ własne wyjście w świat, a dopiero w styczniu
będzie to dotyczyło także gdańskiego oddziału? Na ich stronie www
znalazłem informację:
Już wkrótce własne "wyjście" na świat..............155 Mbps !!!
   Zresztą zapewne użytkownicy callbacku, jako "gorsza" grupa klientów,
nie otrzymają dostępu do tego nowego łącza. Zaś zwykły dostęp komutowany
w Multinecie jest droższy niż w IPartners.

--
Z wyrazami szacunku,
Krzysztof Garski